smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

دلت که گره خورد کار تمام است....

مجازی و حقیقی ندارد؛

دلت که گره خورد کار تمام است

آنگاه است که شادیت، شادی آنها و دلتنگی های غروب جمعه ات

به راحتی کلیک بر یک گزینه

مشترک می شود با کسانی که نبودنت

حتی برای چند ساعت

دلهایشان را به هزار راه می برد

و چه صمیمانه سرا پا گوش می شوند

زمانی که سفره دلت را از خوب و بد روزگار برایشان پهن میکنی

 

ادامه مطلب ...

برخیز با من

برخیز با من
هیچ کس بیشتر از من

نمی خواهد سر به بالشی بگذارد
که پلک های تو در آن
درهای دنیا را به روی من می بندند.

آنجا من نیز می خواهم
خونم را
در حلاوت تو
به دست خواب بسپارم.
اما برخیز،
برخیز،
برخیز با من
و بگذار با هم برویم
برای پیکار رویارویدر تارهای عنکبوتی دشمن،
بر ضد نظامی که گرسنگی را تقسیم می کند،
بر ضد نگون بختیٍ سامان یافته.

برویم،
و تو ستاره من،
در کنار من،
سر بر آورده از گٍل و خاک من،
تو بهار پنهان را خواهی یافت
و در میان آتش
در کنار من،
با چشمان وحشی خود،
پرچم من را بر خواهی افروخت.

دوستانی که از این وبلاگ دیدن میکنند

لطفاً در نظر سنجی وبلاگ هم شرکت بفرمایند.

پیشاپیش از شما خواننده عزیز تشکر میکنم.

ناجی زندگی ...

اگر دنبال ناجی می گردید

و منتظرید کسی زندگی شمارا دگرگون کند

دفعه ی بعدی به آینه بیشتر دقت کنید

او

همانجاست.

لبخند مینا

روزها آمدند و رفتند، می آیند و می روند

اما

مگر میشود گذشت از خاطراتی که هر روز شکل گرفتند

 تا امروز کنار پنجره ی رو به حیاط بنشینیم و فنجان چای به دست 

مرورشان را عادتمان کنیم ؟

یادم هست گلایه می کردی از نبودن هایش

دلواپسی هایت را در برابر چشمانمان ورق می زدی 

 

ادامه مطلب ...