smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

قصه اصحاب کهف یک شوخیست

اینجا یک روز که بخوابی همه تورا از یاد می برند

هیچکس نفهمید

شاید شیطان هم عاشق حوابود

که بر آدم سجده نکرد

من آن نیستم که می نمایم

دوست من

من آن نیستم که می نمایم

بلکه نمود پیراهنی است که به تن دارم

پیراهنی بافته ز جان

که مرا از پرسش های تو

و تورا

از فراموش کردن من در امان می دارد.

تا........صبورم

از لحظه ای که رفته ای

 هنوز در عجبم،

که چطور تمام دنیای مرا

 در چمدانت جای دادی و با خودت بردی؟

من بجز شاعری کار دیگری از دستم بر نمی آید

حق با پدرت بود

اوضاع زندگی ام پس از مرگ

رو به راه خواهد شد

عیبی ندارد

برای با تو بودن

تا قیامت صبر می کنم.

جدایی تلخ نیست

جدایی آنقدرها هم که فکر می کنی تلخ نیست

اگر هنوز حرف های من را باور نداری

از نادر و سیمین بپرس

که از تمام دنیا جایزه گرفته اند!!!

چه کار داری دیگران چه می گویند

من حتی به اینکه تو مرا با نام کوچکم صدا می زنی

افتخار می کنم عزیز دلم

اینکه من چه ماهی به دنیا آمده ام

اصلا مهم نیست

مطمئنم که روز تولد تو سرآغاز زندگی من نیز بوده است.