smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

باید می شد و نشد

دلت که گره خورد کار تمام است

اما این بار،

دلم چنان گره کوری خورده

که حتی با دندان عقل هم باز نخواهد شد

 

 و حالا دیگر کار تمام نیست

حالا سر آغاز تمام کارهاییست که سالها پیش

باید می شد و نشد

سرآغاز دوستت دارم هاییست که باید فریاد می شد و نشد

سرآغاز در آغوش کشیدن هاییست که باید حقیقی می شد و نشد

و سرآغاز راهیست که سالها پیش باید شروع می شد و نشد.

دلم گره خورد

گرهی کور

گرهی که با دندان عقل هم باز نخواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Smile یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:37 ب.ظ http://xyz.blogsky.com

می تراود حسرت آغوش از آغوش ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد