smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

من می مانم

میخواهی بروی؟ برو

فقط بگو

با این خانه که در خیال خود ساخته ام چه کنم ؟

بگو با گلدان های روی طاقچه اش چه کنم ؟

بگو با پرنده ها که هر روز به ایوان می ایند پی دانه چه کنم ؟

بگو جواب چشمان پر سوال همسایمان را چه دهم ؟

نخند. . .نخند. . . نخند

دیوانه نشده ام

فقط با اولین دوستت دارم ِ تو بنای خانه ای ریختم

با هر جمله ات بالا بردمش

حالا بعد از این همه روز خانه ای داریم

پر از گل های رز

انگار عطر خانه همه را مست میکند جز تو

چند روزیست با این همه نمیخواهم و نمیتوانم ِ تو

خانه هر روز میلرزد

از تمام کلمات منفی بیزارم

دیروز که خانه آمدی منتظر بودم

خرابه های این لرزش چند روزه را تعمیر کنی

منتظر بودم تابلویی که چند روز است کج شده صاف کنی

منتظر بودم مرا ببوسی

منتظر بودم بگویی

چقدر برای خراب شدن خانه مان متاسفی

آمدی

گفتی متأسفم

من آماده بودم که در آغوشت گم شوم

اما. . . اما . . .

گفتی متأسفم که باید خانه مان را خراب کنم

گفتی سست است

گفتی لایق تو نیست

گفتی و گفتی . . .

خانه میلرزید

صدای تو

نفس های من

اشکهایم در چشم میلرزید

و کبوترانه خانه مادری دانه میخوردند

تو میگفتی و من بغض میخوردم تا مرز خفگی

گفتی . . . و گفتی . . .

تا وقتی ترسیدی

که زیر آوار این همه حرفهای ظالمانه ات بمانم

و همان حسی که من هیچ وقت نمیخواستم

ترحم . . . با ترحمت

خانه از لرزش ایستاد

گفتم به خدا دیگر اشکانم اجازه التماس نمی دهند

دیگر خدا اجازه بندگی ات نمی دهد

وگرنه من . . .

من عاشقم

عاشق هر کار می کند

تو رفتی

باز خانه را تمیز کردم

باز گلدان ها را آب دادم

باز به پرنده ها گفتم برایمان دعا کنند

و در جواب همسایه مان گفتم

رفته ای سفر

من می مانم

اگر نیامدی میگویم

در کوچه های شلوغ دنیا گم ات کرده ام

من می مانم

تا زیر آوار ِ هرگز نیامدنت

جان گل ها و پرنده ها را نجات دهم

مگر نمیدانی

ما به همه عالم مدیونیم . . .

نظرات 8 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

اگه داداشی می مونه ،پس منم می مونم!

پارتی شد 29 ام اونم تو وب مهدی!

راستی با مهدی چی میشین ؟ فقط دوستید؟

من با مهدی همه چی میشم

negar سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

به من تکیه کن!من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را بر ان بنهی!تمام روحم را اغوشی می سازم تا تو در ان از هراس بیاسایی!تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم دستی می کنم تا چهره و گیسویت را نوازش کند!تمام بودن خود را زانویی میکنم تا بر ان به خواب روی!خود را,تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از ان بیاشامی,از ان برگیری,هر چه بخواهی از ان بسازی ,هر گونه بخواهی باشم! از این لحظه مرا داشته باش! شریعتی

وووووووووووووااااااااااااااااااااوووووووووووووو
فوق العاده بود
از کدوم کتاب شریعتی بود؟

مریم چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

راست میگی...
هنوز همون آدم قبلیم.
فقط ظاهرم عوض شده...

خوب
یه تصمیم بگیر
عوض شو

جوووونور پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
تولدتان مبارک باد
ببخشید مهمان ناخوانده گشتیم لیک ما هنوز گیج و ویج مانده ایم این سپیده بانو که در عمارت داداش مهدی ما کتابت فرموده و آدرس عمارت شما را داده و شما که نام عمارت داداش مهدی ما را برداشته اید و.........
یکی بیاید بگوید اینجا چه خبر است!!!!!!!!

ما نیز دز کثرت نظرات مفقود گشته
دامن از کف برده ایم
سپاس از حضور حضرت عالی(علیه)

. بــانـــ و تمشـــ کی . پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://tameshki.com

تولدت مبارک گلـــــــــــــــــــــــــم

سلام تمشکی
تا حالا کسی با طعم تمشک بهم تبریک نگفته بود

negar پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ

راستشو بخوای اسم کتابو نمیدونم این متنو از نوشته هام پیدا کردم و براتون نوشتم ولی واقعا تاثیر گذار و تحسین برانگیزه

negar پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ق.ظ

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک . . .

ممنون

امید پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ق.ظ http://bornforhope.blogspot.com

دادا تولدتون مبارک، ایشالا با مهدی سالای خوب و پر باری رو داشته باشید
خنده از رو لبتون نره و غم سراغتون نیاد

سلام دادا
دسیدون درد نیاد
شرمنده کردین به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد