smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

تو فرصت آن را نداشتی که.....

تو را زمانی از دست دادم

که میان روزمرگی هایت گم شدم

و تو فرصت آن را نداشتی

که دلتنگم باشی

عجب از من

تمام دلمشغولی ام تو بودی

تمامی دقایقم با تو می گذشت

در لابه لای دفتر خاطراتت به دنبال خود گشتم

نبودم

هیچ صفحه ای نشان از من نداشت

برگه های خالی زیادی بود

پاک شده بودم

از صفحه زندگی ات

نظرات 7 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

سلام سلام سلام

من اومدم!

تولد تو کیه؟ توام مردادی هستی ؟ چندم مرداد؟29؟

داداشی تو ام مثل بقیه پارتی بگیر ،منم دعوت کن باشه؟!!

سلام
فکر نکنم بشه اینجا پارتی بگیری
احتمالا مهدی میگیره

سارا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

هرچه خواستم از عشق بنویسم وازان شعربسازم نشد.هرچه کردم از فصل بهاروگل و بلبل بنویسم نشد.
شعرنوشتن خیلی سخته .شعرای شما خیلی به دلم میشنه

سعی کردن
مانع نوشتنه
سعی نکن
فقط بنویس

ye dost یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

bebakhshida ama in shera bayad be dele yeki beshini na bishtar baghiye havaseshon o jam konan mamnoon miosham

ممنون از اینکه سر زدی

ye dost یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

man ye dost daram bebinam mitonin rabetamono beham bezanin ya na

ye dost یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ

i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

negar دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ

خداوندا تقدیرم را زیبا بنویس،کمک کن ان چه تو زود می خواهی من دیر نخواهم و ان چه تو دیر می خواهی من زود نخواهم...(دکتر علی شریعتی)

negar دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ

زندگی تفسیر سه کلمه است
خندیدن،بخشیدن و فراموش کردن
پس بخند ببخش و فراموش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد