smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

این روزها

این روزها

تمام شعر های جهان مرا به وجد می آورد

شعرهای تنهایی

شعرهای دلگیری

شعرهایی از شکست

این روزها فقط دلم شعر می خواهد

شعری که هر بار خواندنش خُردترم کند

تا نابودی

فقط به دنبال صدا می گردم

صدایی برای همراهی

صدایی برای تاکید تنهایی

فریاد مرا چرا کسی نمی شنود ؟!

صدای خرد شدنم را چرا کسی نمی شنود ؟

خدا پیر شدم کسی ندید

خدا ترسیدم کسی ندید

خدا تنها شدم

تنها . . .

کسی ندید

خدا مگر نمی گویند تو می شنوی

ببین چه سخت می گذرد اوقات تنهایی

خدا نمی دانم چرا نامه هایم را نمی خواند

خدا نمیدانم نمی خواند یا نمی فهمد

خدا دگر به نامه رسان اعتمادی نیست

نمیدانم شاید به قلب او وفایی نیست

همین روزها به جایی میروم

جایی به وسعت تمام تنهایی ام

جایی برای فریاد

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://cheshmane-baste.blogsky.com

سلام
من از ضعیف تبدیل شدم به یه کمی قوی!
و برگشتم!

سلاااااااااااااااااااام
مریم خانوم
ایولا
خوشم اومد قویتر هم میشی

Smile To Me شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

این روزها همه تپش نگاه می کنند شوما چطور؟

جون دوتایی فاز غم میاد از وبلاگت یه صفایی بده

سلام
نگران نباش
به زودی یه پارتی وبلاگی میگیرم
مناسبتش نزدیکه
۲۸ام

راستی یادم رفت بگم
ماهم تپش نیگا میکنیم

سارا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

چه شعرزیباییچراتنهاییواسه فریادزدن کجامیری منم باخودت ببر

تنهائی که چرا نداره

ye dost یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

sara khanom ye lotfi kon ba namose mardom jaiee naro mamnoon misham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد