smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

ترامن دوست میدارم

شبی آرام بود و من
چون همیشه غرق رویایت
دو چشم عاشقم را دوخته بر آسمان
من امشب انتظار بودنت را می کشم
کاش من عطر قدومت را میان این نسیم مملو از گریه
میان ابر های مملو از فریاد رعد و برق یا باران
کاش من عطر قدومت را دوباره می چشیدم
خدایا
چه سرد است
من اما همه دردم
بی حضورت بی صدایت ای سراپا همه خوبی همه عشق
همه باران همه یاس
ای حضور تو حضور باغها
ای که عطر بدنت همچو صد جرعه شراب
مست گرداند من
من عاشق من دیوانه تو، من بی می مست
کاش امشب بودی
من برایت حرف دارم سالها
من تو را می خواهم
من تو را می خوانم
من فقط با غم تو غمگینم
من فقط گهگاهی نیمه شب می خوابم
ورنه هر شب تنها بی تو خوابم هیچ است
کاش یک شب و فقط یک شب زود
باز هم گرم حضورت


سرد چشمانم را غرق رویا می کرد
بخواب ای نازنینم
مهربانم
دلنشینم
منم من عاشقت
آرام باش ای بهترینم
من اینجا مست مستم
مست و بی پروا
شبانگاهان منم گرمای عشقت را درون قلبم خواهان
همان شبها که من مست حضور تو
نیاز تو
دو چشم دلنواز تو
خیابان را چو مستان نعره زن طی می کنم شاید تو را در حاله ای از نور من دیدم
ولی ای کاش می بودی و من نعره زن از مستی عشق تو اینجا باز در کنج قفس رویا نمی چیدم
من اینجا کنج زندان پر عطش پر عشق یا دیوانه ام این را نمی دانم
فقط میدانم ای تنها حضور بی حضور
ای که آغشته به تو دستان افکارم
در این دنیای پر رنگ و ریای بی نفس بی عشق بی پرواز
با دل با نفس با عشق با پرواز

تو را من دوست میدارم......

نظرات 8 + ارسال نظر
Smile To Me شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

منم تو را دوست دارم!

جووووووووون

بیکار
بذار پست بزنم بعد بیا نظر بده
یه سری به نظرات وبت بزن
عبور از پل و بعدیش

حسین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

ازلطف شماست
خوشحالم

الناز یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

سلام

خیلی خیلی خوشکل بود

مرسی
چشات خوشگل میبینن

شب برفی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

فکر نمی کنی این مهدی خیلی منحرف شده جدیدا ؟

چیز خورش نکردن ؟
آخه تو چه دوستی هستی ! برو نصیحتش کن ای بابا !!!

بی خیال باشی اوضاعش بدتر میشه وبشو فیلتر می کنن ها !!!!
حالا بازم گوش نکن !!

سلام
والا من خیلی بهش میگم
حرف تو کتش نمیره

سمیه دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://golkhanomm27.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون بسیار لطف کردین
رلاستی وب نازی دارین

خواهش میکنم
مرسی سر زدی آبجی
بازم قدم رو چشمای مابذارین

س دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام
شعرات محشرند , عالی هستند
تبریک میگم بخاطر اینهمه استعداد اینهمه احساس
منو یاد کسی می ندازن که باید تو حسرت داشتنش بمونمو بسوزم...

سلام
مرسی
مطمئنی اوون ماله تو بوده؟
اگه نیستی
حسرت چیزی که ماله تو نیست رو نخور
مرسی سر زدی

الناز جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

سلااااااااااام
خوبی ؟

چیکار می کنی با امتحانات ؟

تو هم تا 14 نیستی؟

سلام. منم تا 14مشغولم.الانم با موبایل اومذم سربزنم.

Smile To Me شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام جووووووووووونم

خوبی!؟

شنگول پ وخی بیا!

کوجوی پ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد