smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

گریه

تو می گریی

   چشمانت وسعت باران را در می یابد

                           و شکوه  فراموشی  خاطره  را

در غربت نگاه تو

با باد هماغوش می شوم

     دستم را در دستانت می گذارم  

              نفسم را به نفسهایت می بخشم

                 و اشکهایم را با چشمانت قسمت می کنم

آرام می گیرم

         در آغوشت

 و تو با معصومیت نوزادی بی پناه

                 مرا به لذت عشق نزدیک می کنی

از تو می خواهم که بمانی

                     لبخند می زنی

                        بی صدا و در سکوت

  و به آسمان می نگری

             بی کلام و اشک در چشمانت

و من نا باورانه

          با اشتیاقی که فرازش را نمی دانم

                                      خیره می شوم به مهتاب

 و تو از من دور می شوی

                       دورتر و دورتر

                            و من در سکوت در می یابم که چه قدر تنهایم

نظرات 3 + ارسال نظر
Smile To Me شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

نبینم اشکاتو

جوووووووون دوستش داری؟

میگیرم برات

سلام عزیز
هرچند وقتی نظرتو خوندم خودت بالای سرم بودی
ولی
نموندی جوابشو ببینی
هه هه
هیچ جوابی ندارم

الناز شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

پنهان نگاهم می کند، چشمی و صد ناز
پنهان نگاهش می کنم،می خوانمش باز

خورشید خندان لبش با می هم آغوش
مهتاب تابان رخش با گل هم آواز

می خواهدم،پیداست از طرز نگاهش
دزدیده دیدن های او می گویدم راز

می خواهدم، وز شوق این احساس جان بخش
ذرات من پیوسته در رقصندوپرواز...

می خواهمت،ای باغ لبریز از ترانه
می خوانمت در اشک و آواز شبانه

می بینمت در تاروپودسینه در دل
چون هرم آتش می کشی در من زبانه

با یاد تو،سرگشته در کوهم همیشه
آمیزه ای از شوق واندوهم همیشه

ای کاش می گفتی چه می خواهد دل تو
از این دل آواره در اندوهزاران

عشق تو، خوش می پرورد در جان پردرد
شعری که ماند جاودان در روزگاران

بگذار بگذار
لحظه یی فقط لحظه یی
سر بر شانه ات بگذارم
و بخوابم در آغوشت
وآرام بگیرم
تا کرهء زمین
برای مدتی به توازن برسد

Prince of Persia سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ http://telesm.blogsky.com/

سلام

شهر زیبایی بود ...

خیره آن دیده که آبش نبرد گریه عشق ... تیره آن دل که در او شمع محبت نبود


ای جااااااااااان
امیر تو کجائی؟
دلم برات لک زده
لکه بر نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد