smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

تو باور نکن اما....

رفتن دلیل نبودن نیست


در آسمان تو پرواز می کنم


عصری غمگین و غروبی غمگین تر در پیش


من بی زار از خود و کرده خویش


دل نامهربانم را بر دوش می کشم


تا آنسوی مرزهای انزوا پنهانش کنم


در اوج نیزار های پشیمانی


و ابرهای سیاه سرگردان که با من از یک طایفه اند


سلام می گویم


تو باور نکن اما من عاشقم

نظرات 4 + ارسال نظر
Smile To Me چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

نه به این که آپ نمی کنی نه به حالات!

گفتم یه مرگیت هست ولی رو نمی کنی!

نکنه شتر بخت می خواد روت بخوابه!!!

جووون جووون پیام میخواد داماد شه

حالا هی بگو همه هم فکر میکنن خبریه
من بی سر و همسر بمونم
به روح اعتقاد داری؟

شب برفی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

توروخدا به منم بگین عروس کیه !!!!!!


پیام تو واقعا شاهکاری .. چقدر شعرت قشنگ بود .. با کامنتت یه احساس خیلی قشنگی داشتم .. واقعا فوق العاده بود ..
من می تونم متن بنویسم اما هیچ وقت نتونستم شعر بنویسم . انگار چیزهایی رو که نتونستم هیچ وقت شعرشون کنم ، تو داری می نویسی ..
مرسی ...........


از بچگی همین طور بودما شاهکار
این جملت خیلی خوشحالم کرد.خیلی.از این که با خوندن مطالب هم احساس میشیم خیلی خوش حالم.چون پشت همه ی اینا یه حسه که خیلی خوشحالم میکنه اگر چه آهنگ بعضی از شعرا غمگینه.
منم مرسییییییی

بانو تمشکی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://tameshki.com

اوم ؟ شما باهم دوستید ؟

با مهدی ؟

هه هه
یه چی بگم هنگ کنی
مهدی پسر عموی منه

الناز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://parvazeghasedak.blogsky.com

سلاااااااااام

خیلی قشنگ بود

آخه مهدی کی می خواد دست از سر تو برداره!
اگه خبری بگو خودتو راحت کن...

الناز توام هم تیم اینا شدی؟
دستت درد نکنه دلم به تو خوش بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد