smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

تو چه میدانستی؟

واژه ی عشق
به معنای حریم امنیست
دور محدوده ی تنهاییمان
و تو این معنا را چه غلط فهمیدی
که به تنهایی من سنگ زدی
و به شیدایی من خندیدی.
خنده ات آتش شد
آتشش بال و پرم را سوزاند
و تو این را دیدی
باز میخندیدی!
تو چه میفهمیدی؟
تو نمیفهمیدی.
واژه ی عشق
به معنای گذشتن با هم
از میان کوچه باغ سبزدلگرمیها
یا نشستن لب مرداب پر از نیلوفر
که درونش چند مرغابی آزاد به ما مینگرند
و من و تو با هم
جمله ای ساده بسازیم از غم.
تو چه میدانستی؟
که خیال من از این حادثه ها لبریز است
تو چه میدانستی؟
که من از فاجعه هم شعر و غزل میسازم
تو چه میدانستی؟
واژه ی عشق به معنای تو بود
تو چه میدانستی؟
تو نمیدانستی
تو نمیدانستی.


نظرات 1 + ارسال نظر
شب برفی دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

تو چه می دانستی .. که من از فاجعه هم شعر و غزل می سازم ..

حس کردم تمام زندگیم توی همیشه یه تیکه شعر خلاصه شده ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد