smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

من صبورم اما

من صبورم اما...
به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم
یا اگر شادی زیبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم .
من صبورم اما...
چقدر با همه ی عاشقیم محزونم
و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ
مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم
من صبورم اما...
بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم
بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب
و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند می ترسم
من صبورم اما...
نظرات 3 + ارسال نظر
الینا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

شعر قشنگی بود می تونم بپرسم شاعرش کی بود؟

سلام
چه فرقی میکنه
مهم حسیه که از خوندنش بهت دست میده
چه حسی بهت دست داد ؟

Smile To Me پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام

هیچ حسی بهم دست نداد!!!

یعنی چیزیم شده؟

شب برفی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

کاش این چراغ بدست هیچ کس نیافتد .. هیچ گاه ...


از ته قلبم گفتم دوست جون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد