smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

من ترا منتظرم

من چه بسیار کم ام


و چه افزونی تو


که در این ظلمت راه


به تو می اندیشم


و به دیدار تو چشم


و به زیبایی تو دلبسته


گرفتار شدم


من چه آرام و ظریف


زلف مشگین ترا


در نظر آشفته کنم


و در آیینه عشق


رنگ رخسار ترا نقش زنم


من تنها و غریب


در گذار خم راه


به تو می اندیشم


من ترا منتظرم

نظرات 2 + ارسال نظر
شب برفی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

چه استعاره های قشنگی
نگفتی که از خودته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee che esrary dary bedony
hala az man bashan
farghy mikone?
khoda be dade shoharet berese
age yechi bekhay nabooodesh mikoni
bale az khodaman
hala bego dirozet ba emroz che farghi mikone

شب برفی چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

باور کن فرق می کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه تونستی یه کیلومتر با یه کفش پاشنه ده سانتی راه بری
اونوقت می تونی یه خانوم محترمو درک کنی !!!

ولی واقعا فوق العاده اس .......

من درک میکنم ولی یه روزی میرسه که این یک کیلومتر رو هم طی میکنم.بت قول میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد