smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

سالهاست که مرده ام

به ساعت نگاه میکنم  

حدود سه نصف شب است  

چشم میبندم که مبادا چشمانت را  

 

از یاد برده باشم  

و طبق عادت کنار پنجره میروم  

سوسوی چند چراغ مهربان  

و سایه کشدار شبگردان خمیده  

و خاکستری گسترده بر حاشیه ها  

و صدای هیجان انگیز چند سگ  

و بانگ آسمانی چند خروس  

از شوق به هوا میپرم چون کودکیم  

و خوشحال که هنوز  

معمای سبز رودخانه از دور  

برایم حل نشده است  

آری از شوق به هوا میپرم  

و خوب میدانم  

سال هاست که مرده ام 

نظرات 1 + ارسال نظر
Smile To Me شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام

محض رضای خدا یه بار هم خواب منو ببین بیا اینجا بنویس!!!

اگه تو مردی پس من اینجا چیکار می کنم!؟ منم الان مردم!

سلام
بابا سرعت اینترنت نابوده بخش نظرات مطالب رو نمیاره
تازه این مطالب که مینویسی همشو من خوندم جیگر
آخه وبلاگ جا ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد