smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

من بودم

اولین نقطه ای که از مرکز کائنات گریخت 

 

 

و بر خلاف محورش به چرخش در آمد ، سر من بود!  

 

من اولین قابله ای هستم که ناف شیری را بریده است !  

 

اولین آواز را من خواندم ،  

 

برای زنی که در هراس سکوتُ سنگُ سکسکه ،  

 

تنها نارگیل شامم را قاپیدُ برد !  

 

من اولین کسی هستم که از چشم زنی ترسیده است !  

 

من ماگدالینم ! غول تماشا !  

 

کاشف دلُ فندقُ سنگ آتش زنه !  

سپهر را من نیلگون شناختم ! 

چرا که همرنگ هوس های نا محدودِ من بوده !  

 

خدا ، کران بیکرانه شکوهِ پرستش من بود  

 

و شیطان ، اسطوره تنهائی اندیشه های هولناک من !  

 

اولین دستی که خوشه اولین انگور را چید دستِ من بود !  

 

کفش ، ابتکار پرسه های من بود   

 

و چتر ، ابداع بی سامانی هایم !  

 

هندسه ! شطرنج سکوت من بود  

 

و رنگ ، تعبیر دل تنگی هایم !  

 

من اولین کسی هستم که ،  

 

در دایره صدای پرنده یی بر سرگردانی خود خندیده است !  

 

من اولین سیاه مستِ زمینم !   

 

هر چرخی که می بینید ،  

 

بر محور ِ شراره های  شور عشق  من می چرخد !

نظرات 2 + ارسال نظر
Smile To me جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://xyz.blogsky.com/

سلام

ایول این همه اول شدی بهت مدال هم دادند!!!؟

اسمتو چی تو گینس ننوشتی؟ بابا قدر خودتو بدون.

شب برفی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

سیاه مست بودن لزوما به معنیه سیاه بودن که نیست ؟؟؟؟

این موضوع برای هر شخص متفاوته
برای من
نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد