smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

خداوندا!

خداوندا !

مرا شکار شیر کن پیش از آنکه خرگوشی شکار من شود

خانه ام به من گفت:

از من دور مشو زیرا گذشته تو در من به سر می برد

راه به من گفت:

پشت سر من بیا زیرا من آینده تو هستم

اما من به خانه و راه

به هردو گفتم: 

 

نه گذشته ای دارم و نه هیچ آینده ای

اگر اینجا به سر برم ،در پس ماندنم،رفتنی هست

و اگر بروم،در پس رفتنم،ماندنی هست

چگونه ایمان خود را برای زنده ماندن از دست بدهم؟

من می دانم که رویای آنان که بر پر می خواببند

زیباتر از رویای آنان که بر زمین می خوابند نیست

و عجیب تر آن است

هنگامی که از اندوه شکایت کنم!

زیرا لذت خود را در آن می یابم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شب برفی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

گاهی اوقات در اشک لذتی است که در هیچ لبخندی نیست ................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد