smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

راز دوم

گل سرخ زیبا می شکفد

تلاش نمی کند نیلوفر باشد

و نیلوفرها اینگونه زیبا مشکفند چون

چیزی از افسانه شکفتن گلهای دیگر نمی دانند

تمام پدیده ها آزاد از رقابتند

هیچ یک نمی خواهد دیگری باشد،همه به راه خود می روند

اقیانوس نه تنها در پس امواج پنهان است

بلکه در امواج تجلی می یابد

عشق را نمی توان اداره کرد

پدیده ای است که پیش می آید

و لحظه ای که بکوشی آنرا اداره کنی

همه چیز به هم میریزد

نظرات 1 + ارسال نظر
شب برفی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://shabebarfi.blogsky.com

یادم رفت بپرسم با چه عنوانی لینک کنم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد