smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

smile2me

من ترجیح می دهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم/.

دوستت دارم

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام 

 

این گل سرخ من است ؛دامنی پر کن از این گل 

 

که دهی هدیه به خلق  

که بری خانه دشمن 

 

که فشانی بر دوست  

 

در دل مردم عالم به خدا 

 

نور خواهد پاشید 

 

روح خواهد بخشید 

 

تو هم ای خوب من این نکته به تکرار بگو 

 

این دلاویزترین شعر جهان را  

 

همه وقت 

 

نه به یک بار و به ده بار که  

 

صد بار بگو 

 

دوستم داری را از من بسیار بپرس 

 

دوستت دارم را با من بسیار بگو

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.parvazeghasedak.blogsky.com

به خاطر تولد وبلاگتون...

صدا کن مرا
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می روید.

مرسی.تولدم یادت نره.

Smile To Me شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://xyz.blogsky.com/

دوستت دارم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد